Студент: як поновити відтермінування — інструкція

Основні тези

  • Перенесення призову для студентів з 1 листопада 2025 року відбувається автоматично через онлайн-платформу “Резерв+”, якщо його було оформлено в цифровому форматі.
  • Папери для відновлення перенесення призову більше не приймаються через військкомати, їх варто надавати через “Резерв+” або центри надання адміністративних послуг.

Студент: як поновити відтермінування — інструкція - INFBusiness

Як поновити відстрочку студенту? / Freepik. Ілюстративне фото

Під час навчання особі, що навчається, двічі на рік необхідно відновлювати перенесення призову. Що для цього потрібно виконати?

Який перелік документів слід зібрати студенту, в якого закінчується термін перенесення призову, і що потрібно зробити згодом, інформує 24 Канал.

Перенесення призову для студента – як його відновити?

Право на перенесення мобілізації мають ті, хто здобуває професійну, фахову передвищу та вищу освіту, інтерни та докторанти. А ще аспіранти, які проходять навчання на денній формі.

Відповідно до змін, які були внесені до Порядку 31 грудня 2024 року рішенням Кабміну №1558, перенесення надається на пів року. Тому, кожного півріччя студентам потрібно його відновлювати.

Візьміть до уваги! Верховна Рада України продовжила воєнний стан і загальну мобілізацію ще на 90 діб – з 05:30 5 листопада 2025 року – до 05:30 03 лютого 2026 року.

З 1 листопада 2025 року в Україні офіційно чинні нові правила оформлення та подовження перенесень призову від мобілізації. Згідно з п. 60 Постанови № 560, подовження перенесення відбувається в автоматичному режимі.

Якщо перенесення було оформлено онлайн за допомогою “Резерв+”, його дія – триває автоматично разом з продовженням мобілізації.

Система проведе перевірку, і в особистому обліковому записі з’явиться статус “Перенесення продовжено”, або ж – повідомить про потребу в додаткових паперах.

Майте на увазі! Юристи радять кожному студенту перевірити актуальність статусу в застосунку після 5 листопада.

Зауважте, що канікули і закінчення навчального року не є причиною для втрати права на перенесення. Пів року перенесення для студента – це:

  • вересень-лютий,
  • березень-серпень.

Якщо не відбулося автоматичного подовження, то найбільш часта причина – реєстри не змогли знайти підтвердження підстав для перенесення. Отже:

  • перевірте свої дані;
  • оновіть документи онлайн;
  • при потребі подайте заяву знову.

Ще одна важлива зміна полягає в тому, що з 1 листопада 2025 року папери на оформлення та подовження перенесення військкомати більше не беруть.

Це потрібно буде робити через – “Резерв+” або ЦНАПи. Тому, рекомендації, які працювали раніше, стосовно подання документів, дійсні до 01.11.2025.

Подача документів на подовження перенесення у паперовому вигляді через ЦНАП:

  1. Приходите в зручний для вас ЦНАП.
  2. Подаєте заяву та папери (довідка з ЄДЕБО, яка підтверджує навчання; паспорт або ID-картка; військовий квиток або тимчасове посвідчення військовозобов’язаного; попереднє рішення про перенесення (якщо воно є).
  3. Адміністратор сканує і передає їх до ТЦК та СП.

Після того, як вашу заяву розглянуть, адміністратор повідомить результат і при необхідності роздрукує електронний військово-обліковий документ з відміткою про перенесення.

Офіційне рішення про відмову в перенесенні вам надішлють на електронну пошту, або ви зможете забрати документ у військкоматі з печаткою.

Військкомат не може сам скасувати перенесення. Це може зробити тільки комісія.

Источник

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *