У Харкові запустили освітню кампанію на сіті-лайтах про особистостей, пов’язаних із містом Фото 05.10.2023 14:50 Укрінформ У Харкові запустили освітньо-мемну кампанію на сіті-лайтах про особистостей, пов’язаних із містом.
Про це розповіла кореспонденту Укрінформу Катерина Переверзева, головна редакторка журналу «Люк», який реалізує проєкт.
«Сіті-лайти – це така собі демо-версія того, як могло б відчуватися наше місто, якби ми мали ті назви, які дійсно рідні для Харкова, а не нав’язані Росією, Радянським Союзом. Це спроба наповнити вулиці іншими наративами, іншими історичними постатями, тому що процеси деколонізації в Харкові рухаються дуже повільно. Це стосується і топонімів, і меморіальних табличок і пам’яників. Ми все ще маємо назву однієї з центральних вулиць – Пушкінська, і ніхто не поспішає її перейменовувати», – розповідає Переверзева.
За її словами, для кампанії розробили 15 різних креативів: два присвячені явищам – тому, що гасло «Слава Україні» з’явилося саме в Харкові, та харківському правопису, який називають «скрипниківкою», решта – про діячів української культури, здебільшого тих, чия робота пов’язана з Харковом, зокрема, це митці «Розстріляного відродження».
У Харкові запустили освітньо-мемну кампанію на сіті-лайтах про особистостей, пов’язаних із містом / Фото: Юлія Байрачна, Укрінформ
Источник: www.ukrinform.ua