FROLOV спільно з Театром Франка та Sense Bank випустили лімітовану колекцію футболок

FROLOV спільно з Театром Франка та Sense Bank випустили лімітовану колекцію футболок - INFBusiness

FROLOV спільно з Театром Франка та Sense Bank випустили лімітовану колекцію футболок 31.03.2025 16:49 Укрінформ Усі кошти, отримані у межах проєкту, партнери спрямують на реалізацію благодійної ініціативи «Навчати перемагати» на підтримку Сухопутних військ ЗСУ. 

Бренд FROLOV у партнерстві з Національним академічним драматичним театром ім. Івана Франка та Sense Bank представили  ексклюзивну колекцію, присвячену 105-річчю легендарного театру. Усі кошти, отримані від продажу дропу, спрямують на реалізацію проєкту «Навчати перемагати» на підтримку Сухопутних військ ЗСУ.  

FROLOV спільно з Театром Франка та Sense Bank випустили лімітовану колекцію футболок - INFBusiness

Про це Укрінформу повідомили у пресслужбі Sense Bank.

Зазначається, що презентація спеціального дропу відбулась 27 березня, у Міжнародний день театру. До лімітованої колекції увійшли дизайнерські футболки, прикрашені афішами визначних вистав Театру Франка різних років, серед яких: «Коріолан» режисера Дмитра Богомазова, «Калігула» від Івана Уривського, «Король Лір», поставленої у 1997 році Сергієм Данченком. 

«Театр Франка – це жива історія, яка розповідає про українську ідентичність, силу духу та мистецьке новаторство. Кожна афіша – це окрема епоха, що зберігає спогади про незабутні вистави та видатних майстрів сцени. Ми щасливі, що, поєднавши мистецтво і моду, можемо ще раз нагадати про цінність культурної спадщини і водночас підтримати тих, хто сьогодні виборює майбутнє України», – зазначив генеральний директор Театру Франка Євген Нищук.

FROLOV спільно з Театром Франка та Sense Bank випустили лімітовану колекцію футболок - INFBusiness

У пресслужбі наголосили, що у колекції також є футболки з ексклюзивними ретро-афішами 1962 та 1993 років, які зберігаються в архіві Театру Франка та вперше за довгий час будуть представлені на загал.  

«Нам надзвичайно приємно стати частиною славетної історії Театру Франка. До його 105-річчя ми обрали п’ять афіш з різних періодів його існування та створили з ними футболки у знаковому для нашого бренду дизайні — з двома блискавками на плечах. Це ще одне посилання до світу театру: коли на обличчі грим, важливо не пошкодити його, одягаючи виріб», — сказав засновник бренду FROLOV Іван Фролов. 

У Sense Bank підкреслили, що отримати ексклюзивну футболку можна за донат. Усі кошти, отримані у межах проєкту, партнери спрямують на реалізацію благодійної ініціативи Sense Bank та фонду «Повернись живим» — «Навчати перемагати» на підтримку Сухопутних військ ЗСУ. 

«Театр Франка – це український культурний осередок, де класичні вистави набувають нових форм і сенсів, місце, де народжуються прогресивні, актуальні ідеї, що об’єднують. Ми раді, що наша спільна з партнерами ініціатива допоможе підтримати українських захисників», — прокоментувала заступниця голови правління Sense Bank Олена Зубченко.

FROLOV спільно з Театром Франка та Sense Bank випустили лімітовану колекцію футболок - INFBusiness

Лімітована колекція від FROLOV, Театру Франка та Sense Bank уже доступна на сайті. Незабаром дроп також зʼявиться у корнері FROLOV у ЦУМ.  

Реклама, згідно з пунктом 3 статті 9 Закону України №270/96-ВР від 03.07.1996 і Закону України№2849-IX від 31.03.2023.

Источник: www.ukrinform.ua

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *