Український проєкт отримав першого «золотого Каннського Лева» Фото 21.06.2025 08:00 Укрінформ Проєкт “Мед мінних полів”, створений Saatchi&Saatchi Ukraine за підтримки Міністерства закордонних справ України та агропромислової компанії Kernel у кооперації з Dronarium Ukraine увійшов в історію української реклами, здобувши першого Золотого Каннського Лева.
Про це повідомив у Фейсбуці міністр закордонних справ України Андрій Сибіга, передає Укрінформ.
"Перше в історії України “золото” на Cannes Lions 2025. Проєкт “Мед мінних полів”, створений Saatchi&Saatchi Ukraine за підтримки Міністерства закордонних справ України та агропромислової компанії Kernel у кооперації з Dronarium Ukraine, вперше приніс Україні золоту нагороду Каннських левів, одного з найбільш престижних міжнародних фестивалів креативності", – зазначив він.
Сибіга уточнив, що “Мед мінних полів” має на меті привертати увагу до проблеми замінування в Україні й залучати додаткову допомогу міжнародних партнерів для розмінування.
"Український контекст завжди унікальний. Наша публічна дипломатія вкотре доводить, що вона може набувати абсолютно нових сенсів і форматів заради великої мети", – наголосив він.
Сибіга додав, що проєкт “Мед мінних полів” – один із тих прикладів, коли креативна сила стає рушієм важливої соціальної місії. "Ця золота Каннська нагорода, найвища у міжнародній індустрії та перша для України, – вагоме визнання креативності українців", – підсумував він.
Зауважимо, нагороду було отримано в категорії Sustainable Development Goals, яка відзначає креативні рішення з позитивним впливом на суспільство та світ.
Як зазначається на сайті Міністерства закордонних справ, Україна – одна з найбільш замінованих країн світу. Площа замінованих полів наразі сягнула 8 млн га, з яких 6 млн га розміщуються на окупованих територіях, 2 млн га – на звільнених.
Так, у команди МЗС та Saatchi & Saatchi Ukraine з’явилась ідея проєкту "Мед Мінних Полів": щоб уникнути контакту з мінами, дрони засівають заміноване сільськогосподарське поле спеціальною сумішшю медоносних трав. Після цього нектар збирають бджоли, яким також не страшні міни.
До проєкту долучились: Міністерство закордонних справ України та найпотужніша агропромислова компанія України Kernel. Консультують та допомагають: Dronarium Україна та Спілка пасічників України.
Нагадаємо, у 2005 році золотого «лева» отримував засновник агенції «Кінограф» Віталій Кокошко, однак він здобув нагороду як режисер разом із білоруським рекламним агентством «Кринь».
Розмінування Мед Сибіга Золотий Лев
Источник: www.ukrinform.ua