Чи потрібно, щоб олімпіадні питання корелювали зі шкільним курсом?

Чи потрібно, щоб олімпіадні питання корелювали зі шкільним курсом? - INFBusiness

У колах освітян у соцмережах виникла полеміка щодо міри важкості олімпіадних задач, запропонованих учням під час першого туру предметних олімпіад, котрі цього року проходять за модернізованою системою.

Спровокував обговорення відеозапис київської викладачки математики Катерини Халепи, яка зробила аналіз попередніх підсумків міського туру олімпіади з математики для школярів 8-го класу у Києві.

За даними розгляду протоколу, 93% учасників олімпіади не зуміли повністю вирішити жодної задачі.

«58% відмінників Києва, що прибули на олімпіаду, здобули нуль балів», – акцентувала педагогиня.

Вона підкреслила, що задачі, запропоновані учням, зовсім не відповідали шкільній програмі з математики, тобто тому, що учні вивчали протягом попередніх 7 років.

Натомість, для того щоб підготуватися до роботи з подібними задачами, учням необхідно займатися додатково у секціях, які відсутні у стандартних школах через дефіцит викладачів математики.

Источник: osvita.ua

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *