МОН: поради щодо взаємодії з дітьми з ментальними особливостями

МОН: поради щодо взаємодії з дітьми з ментальними особливостями - INFBusiness

Міністерство освіти і науки запропонувало освітянам настанови щодо підтримки учнів, у яких спостерігаються складнощі в навчальному процесі, зумовлені ймовірними порушеннями психічного здоров’я та поведінки.

Дієве застосування настанов дасть змогу освітянам забезпечити короткочасну або тривалу допомогу дітям, які стикаються з проблемами у навчальному процесі, викликаними можливими відхиленнями психіки та поведінки, такими як депресія, неспокійні стани, розлади в харчуванні, поведінкові порушення та інше.

Документ створено на підставі дослідження міжнародного досвіду та практичної імплементації проєкту «Безмежна освіта» від «Школи супергероїв».

Даний проєкт був втілений у трьох навчальних осередках з метою забезпечення освітніми послугами дітей, які мають розлади психіки та поведінки та знаходяться на лікуванні у стаціонарі або реабілітації.

Настанови можуть бути застосовані педагогічними працівниками установ дошкільної та загальної середньої освіти при роботі з учнями, у яких є складнощі, що виникають через ймовірні порушення психічного здоров’я та поведінки, і які потребують короткочасної або тривалої допомоги (1-5 ступенів допомоги) під час організації навчального процесу.

ЗАВАНТАЖИТИ РЕКОМЕНДАЦІЇ

Источник: osvita.ua

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *