Мешканці Рівненщини з початку року 118 разів звертались до Держпродспоживслужби щодо неякісних товарів чи послуг. Третина з них – щодо житлово-комунальних послуг.
Про це йшлося під час брифінгу в РівнеОДА. Спікер – заступниця начальника ГУ Держпродспоживслужби в Рівненській області Оксана Немкович.
По більшості звернень фахівці надали необхідні роз’яснення мешканцям, зокрема стосовно змін у законодавстві. При цьому, у певних випадках, Служба зверталась до суб’єктів господарювання щодо усунення недоліків. Також закликаю громадян надавати якомога більше наявних документів у випадку звернення – це допоможе ефективно відреагувати на проблему, – сказала Оксана Немкович.
Подати звернення до обласного управління Держпродспоживслужби можна письмово, усно чи в електронному вигляді.
– Адреса головного управління в Рівненській області: м. Рівне, вул. Малорівненська, 91.
– Адреса управління захисту прав споживачів: м. Рівне, вул. Поповича 65а.
– Контактний телефон для звернень: 62-85-72
– Електронна пошта для звернень: [email protected]
– Подати електронне звернення можна також на сайті: https://www.rivneprod.gov.ua/e-app/
Джерело: Рівненська ОВА.
Источник: www.rivne1.tv