Практично всі батьки українських школярів переконані, що їхні діти потребують психологічної або психолого-педагогічної підтримки.
Про це говорять результати дослідження «Психічне здоров’я та психосоціальна підтримка в українській освіті», представлені в ході стратегічної сесії «Психосоціальна підтримка в освіті: від основ до змін», організованої Міністерством освіти і науки спільно з ЮНЕСКО.
Відповідно до опитування, 88% опитаних батьків вважають, що дитині необхідна психолого-педагогічна підтримка.
Крім того, 22% батьків вказують, що їхня дитина потребує допомоги психолога.
Водночас 51% опитаних шкільних психологів також повідомили, що значна частина учнів у їхніх закладах освіти потребує психологічної допомоги.
У МОН підкреслюють, що подібні дані свідчать про те, що війна значно вплинула на емоційний стан дітей та збільшила потребу в психологічній підтримці.
Саме цією потребою зумовлено створення національної рамки розвитку психосоціальної підтримки в українській освіті на 2025–2030 роки, над якою зараз працюють в МОН.
Передбачається, що розроблена рамка стане підґрунтям для майбутніх рішень і програм, націлених на поліпшення добробуту учнів та формування безпечного, сприятливого освітнього середовища.
Наступним етапом стане затвердження стратегії Міністерством освіти і науки, а також розробка дорожньої карти для її впровадження.
Телеграм-каналі Освіта.ua.
Источник: osvita.ua